Portada > Notícies Vine a l'espai lúdi...

13/09/2017

Vine a l'espai lúdic 'El Raconet'

El Raconet és un recurs que afavoreix i possibilita el joc en un espai on també els pares i mares que acompanyen els seus infants tenen un punt de trobada.

Aquest curs 2017-18 t'animem a usar aquest espai únic, que pocs municipis de les nostres característiques tenen. Si vols anar-hi aquelles tardes d'hivern tan fredes, només cal que demanis les claus (seran a la llar) i al dia següent les retornis al mateix lloc.

Anar-hi no implica fer-se càrrec dels altres nens que hi vagin ni d'haver de preparar activitats. És un espai de joc lliure, però si algú vol preparar un conte o un taller, pot fer-ho si li ve de gust.

Només us demanem que deixeu les instal·lacions tal com les heu trobades. I sobretot, que no hi mengeu, a dins (ja que el material es podria malmetre).

Recordeu que, a banda de joguets, hi trobareu llibres. I podeu demanar els llibres en préstec. En un full que trobareu, poseu el nom del títol que us endueu i que podeu retornar després al mateix Raconet.