Portada > Notícies Nova proposta format...

13/09/2017

Nova proposta formativa per a adults al municipi

1- Setembre: Cuina de tardor per a famílies. Cada infant és un ésser únic. Us proposem aprendre junts, pares i mares, avis i àvies, amb els vostres infants i joves. La cuina, centrada en les nostres festes, pot ser un bon motiu de trobada i de fer sentir protagonistes els més petits! Farem plats senzills, que puguin preparar-los sense risc. En aquest cas, cuinarem receptes de tardor amb productes de proximitat. Horari: divendres, de 5 a 7 hores. Data d’inici: 15 de setembre. Data d’acabament: 29 de setembre.

Preu de l’activitat: 15 euros (part del curs és subvencionada per l’Ajuntament, s’inclouen els productes de menjar i es paga una quota per família). Places limitades. Les instal·lacions del curs seran al Grèvol.

2- Novembre-desembre: Curs d’informàtica. Voleu escriure un correu electrònic?, publicar una notícia en alguna xarxa social? En aquest curs ens familiaritzarem amb el món de la informàtica bàsica amb els navegadors, recerca a la xarxa, creació de comptes de correus i gestió de bústia, entre altres. Horari: dimarts i divendres, de 9.30 a 11.30 hores. Data d’inici: 20 de novembre. Data d’acabament: 22 de desembre.

Preu de l’activitat: gratuït. Places limitades. Les instal·lacions del curs seran al Centre Cívic.

Concactiva

Casal d’Avis

3- Desembre: Cuina d’hivern per a famílies. Cada infant és un ésser únic. Us proposem aprendre junts, pares i mares, avis i àvies, amb els vostres infants i joves. La cuina pot ser un bon motiu de trobada i de fer sentir protagonistes els més petits! Farem plats senzills, que puguin preparar-los sense risc. En aquest cas, cuinarem canapès salats i dolços (troncs de Nadal, torrons…). Horari: divendres, de 5 a 7. Data d’inici: 1 de desembre. Data d’acabament: 29 de desembre.

Preu de l’activitat: 20 euros (part del curs és subvencionada per l’Ajuntament, s’inclouen els productes de menjar i es paga una quota per família). Places limitades. Les instal·lacions del curs seran al Grèvol.

4- Gener-febrer: Curs d’informàtica II: taller de creació d’àlbums digitals. En aquest curs aprendrem a guardar els nostres records digitalment a l’ordinador o la web. Aquest sistema permet trobar les fotos més fàcilment i poder-les compartir amb altra gent.

Horari: dimarts i divendres, de 9.30 a 11.30 hores. Data d’inici: 23 de gener. Data d’acabament: 8 de febrer.

Concactiva

Casal d’Avis

5- Gener a maig: Català per a WhatsApp. Els fills i nets es riuen dels nostres missatges de WhatsApp? Fem-los callar amb aquest curs de llengua per aprendre a escriure correctament en català. També potenciarem l’expressió oral amb exercicis de conversa.

Horari: dijous, de 10 a 11 del matí. Data d’inici: 11 de gener. Data d’acabament: 31 de maig. Places limitades. Les instal·lacions del curs seran al Centre Cívic.

Preu del curs:

• matrícula ordinària: 33,68€

• matrícula amb reducció del 50%: 17,59€

• matrícula amb reducció del 70%: 11,15€ (preus estipulats pel Consorci)

Reduccions de matrícula

1- Poden sol·licitar la reducció del 50%

• els pensionistes de l'INSS o de classes passives (jubilats, pensionistes per invalidesa permanent, total o absoluta)

• els membres de família nombrosa de categoria general

• els membres de família monoparental de categoria general

• les persones que tenen una discapacitat reconeguda del 33% o més

2- Poden sol·licitar la reducció del 70%

• els aturats

• els membres de família nombrosa especial

• els membres de família monoparental de categoria especial

Documents acreditatius

• pensionistes: certificat de pensió de la Seguretat Social o òrgan equivalent

• família nombrosa: carnet vigent expedit per la Generalitat de Catalunya o òrgan equivalent

• família monoparental: carnet vigent expedit per la Generalitat de Catalunya o òrgan equivalent

• aturats (cal presentar un dels documents següents):

• certificat de demanda d'ocupació de les Oficines de Treball de la Generalitat de Catalunya

• informe de la situació actual expedit per la Tresoreria de la Seguretat Social

• certificat negatiu d'alta expedit per la Tresoreria de la Seguretat Social

• informe de vida laboral expedit per la Tresoreria de la Seguretat Social

• justificant bancari que acrediti el cobrament de la prestació o el subsidi d'atur

• justificant bancari que acrediti el cobrament de l'ajut familiar

• justificant bancari que acrediti el cobrament de l'RMI (Renda Mínima d'Inserció)

Consorci de Normalització Lingüística

Casal d’Avis

Lloc d’inscripció: Ajuntament de Vimbodí i Poblet. En horari d’oficina, per rigorós ordre d’arribada

Volem saber la vostra opinió. Si teniu algun suggeriment de formació, ens el podeu fer arribar. Només cal que ens feu un correu en aquesta adreça i ens expliqueu la vostra proposta: aplanes@vimbodiipoblet.cat

I recordeu també que hi ha les activitats programades per les associacions (que són obertes a la població: demaneu-los informació) i club de lectura.