Portada > Notícies LA DIPUTACIÓ DE TAR...

LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA CONCEDEIX 7.660 € DE SUBVENCIÓ PER A ACTUACIONS DE PROTECCIÓ DE LA SALUT PÚBLICA PER LA SEGURETAT A ZONES DE BANY (PLATGES I PISCINES) A VIMBODÍ I POBLET.

La Diputació de Tarragona ha concedit  7.760 € de subvenció per a actuacions de protecció de la salut pública per la seguretat a zones de bany (platges i piscines) a Vimbodí i Poblet per l’exercici 2017.

En aquests sentit, la subvenció suposa la part majoritària dels recursos que anualment l’ajuntament disposa per oferir el servei de socorrisme a la piscina municipal.  L’ajut econòmic de la Diputació resulta imprescindible per oferir un servei essencial durant l’estiu com la piscina per un poble com Vimbodí i Poblet.