Portada > Notícies Vimbodí i Poblet re...

29/11/2017

Vimbodí i Poblet reforça la informació a peu de carrer amb plafons repartits pel municipi

L’Ajuntament de Vimbodí i Poblet ha instal·lat tres grans plafons informatius en diferents indrets del municipi amb l’objectiu de reforçar la comunicació a la ciutadania. Aquests suports, ja estrenats, inclouen cartells amb informació del consistori i de les entitats, sobre serveis i activitats d’interès per als vimbodinencs i les vimbodinenques. Amb aquesta mesura, es reforcen els missatges que s’emeten mitjançant altres canals oficials (pregons, ebando, butlletí municipal...), alhora que es facilita la consulta a peu de carrer d’aquestes informacions per part de la ciutadania i s’evita l’enganxada de cartells en mobiliari urbà.

De moment, i a través de la regidoria de Serveis Municipals, ja s’han instal·lat tres cartells: a la plaça Major, a l’entrada de la vila des del pàrquing de darrera l’església i al carrer de la Clau. Així mateix, n’hi haurà un quart al futur parc infantil de la zona de ‘Els arbres’ del Raval de Lleida, i un cinquè al monestir de Poblet, i no es descarta que se n’instal·li algun altre en funció de les necessitats. L’objectiu és que tota la vila, d’una punta a l’altra, disposi d’aquests plafons informatius. El seu cost ha estat de 5.288,45 €, i la instal·lació ha anat a càrrec de la brigada municipal.