Portada > Notícies La festa pro Marató...

11/12/2017

La festa pro Marató de TV3 a Vimbodí i Poblet recapta 5.490 €, la millor xifra dels darrers tres anys

Un cop més, el municipi de Vimbodí i Poblet ha respost a la crida anual per recaptar fons per a la Marató de TV3, enguany dedicada a la lluita contra les malalties infeccioses. La festa que va tenir lloc dissabte a la tarda al pavelló poliesportiu, així com els actes culturals dels dies previs, han permès recaptar un total de 5.490,53 €, una xifra que supera els 4.902,30 € de l’edició de 2016 i els 4.751,01 € de l’any anterior.

Tot plegat ha estat possible gràcies a l’aportació solidària dels vimbodinencs i les vimbodinenques i de tothom qui ha participat en els actes previs i l’acte central de dissabte, organitzat per l’Ajuntament en estreta col·laboració amb entitats ciutadanes i voluntaris particulars. L’alcalde del municipi, Joan Güell, ha destacat expressament la tasca de tots aquests col·lectius per aconseguir l’èxit d’una festa solidària que cada any treu el millor de cadascú: «Disposar d’aquest grau d’implicació de la ciutadania en aquesta festa solidària col·lectiva és tot un luxe per al municipi; ens en sentim molt satisfets», ha indicat Güell.

Els actes d’enguany han comptat amb la participació de la Coral Veu de la Terra, el Casal d’Avis, el Cinema Foment, el Grup de Caminades Creu del Codoç, Càritas, l’Associació de Dones, l’AMPA de l’escola Mare de Déu dels Torrents i els responsables del mateix centre i de la llar d’infants Les Orenetes, l’Associació Juvenil Somdepoble, els Geganters i Grallers La Palanca, el grup de balls de salsa, el Club de Lectura, el Grup de Teatre Vent de Bosc, el Museu i Forn del Vidre, el DJ Raffix i el fotògraf Josep M. Potau, entre d’altres voluntaris. També hi han col·laborat comerços, empreses i particulars que han aportat obsequis per als sortejos.