Portada > Notícies L'Ajuntament denunci...

13/12/2017

L'Ajuntament denuncia davant dels Mossos les pintades reiterades en façanes, senyals i mobiliari urbà del municipi

Senyals de trànsit, façanes de cases particulars, les parets del pavelló poliesportiu i fins i tot els murs de l'església parroquial han estat víctimes de desenes de pintades en les darreres setmanes al municipi de Vimbodí i Poblet. L'Ajuntament ha denunciat aquests desperfectes davant la comissaria comarcal dels Mossos d'Esquadra. En l'escrit es fa constar el perjudici econòmic que representa per al municipi la neteja d'aquests grafits, que malgrat que s'han anat netejant han tornat a repetir-se en diferents indrets.

En tots els casos, les pintades aparegudes a Vimbodí són missatges de caire antiindependentista, ja siguin frases escrites o banderes catalanes que simulen ser estelades però que en lloc de l'estrella duen una esvàstica nazi. Aquestes darreres estan fetes amb pintura negra i amb motllo. A banda de la denúncia policial, en la qual s'adjunten nombroses fotografies dels desperfectes, l'Ajuntament demana al cos policial la investigació del fet per tal d’esbrinar-ne l’autoria. També sol·licita la col·laboració de la ciutadania per detectar noves pintades o alguna dada que permeti esbrinar qui s'amaga darrere d'aquesta greu mostra d'incivisme que perjudica l'espai públic de tots.

A les imatges de sota, pintades a la porta de l'escola, al pàrquing de l'església i a la carretera TV-7004