Portada > Notícies El llibre 'Història...

26/11/2018

El llibre 'Història de Vimbodí i Poblet', a totes les biblioteques del Camp de Tarragona i de les Terres de l'Ebre

Gràcies a un acord de col·laboració entre l'Ajuntament i la Central de Biblioteques de la demarcació de Tarragona, el llibre Història de Vimbodí i Poblet (Ajuntament de Vimbodí i Poblet, Arola Editors, URV) es pot trobar a totes les biblioteques públiques de les comarques del Camp de Tarragona i de les Terres de l'Ebre. De l'obra encara se'n poden adquirir exemplars a la llibreria Guixots de Vimbodí, a la resta de llibreries i també a través de www.arolaeditors.com . Es tracta de la història més completa sobre el nostre municipi, a càrrec d'una vintena de reconeguts historiadors de les nostres comarques.