Acords municipals

27/03/2021

Acords municipals

En el transcurs del Plenari Municipal celebrat aquest dijous, 25 de març, es van prendre alguns dels acords següents:

Per una banda, l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet ha aprovat els comptes generals corresponents a l’exercici 2019, amb tres vots a favor i dos en contra, que han rebut acceptació prèvia corresponent per part de la Comissió Especial de Comptes.

Per altra banda, també s’ha procedit a l’acceptació de la liquidació corresponent a l’exercici 2020, un exercici que s’ha vist clarament influenciat per les obres que s’han dut a terme en els darrer any a conseqüència dels efectes dels aiguats que el municipi va patir l’any 2019, que han suposat una incorporació obligatòria de 151.967,22 euros en concepte d’obres.

Juntament amb l’àrea de secretaria, s’ha aprovat el plànols que han de marcar la delimitació de les mesures de prevenció d’incendis forestals al conjunt del municipi.

També s’ha efectuat l’acceptació del Pla Local de Joventut per al període 2021-2024, que s’ha dut a terme a través d’un conveni amb el Consell Comarcal de la Conca de Barberà.

De la mateixa manera, també s’ha aprovat —a través del sistema de mocions i per unanimitat— la proposta d’adhesió al pacte Nacional per la Mobilitat Segura i Sostenible per al període 2021-2030.

Amb l’aprovació de la xifra de població, el nombre d’habitants actualitzat del municipi se situa en un total de 885 habitants.

Per rebre tota la informació sobre el plenari municipal i resoldre qualsevol tipus d’aclariment, us respondrem a través dels canals de comunicació habituals de l’Ajuntament.