Arriba el concurs de cartells de les Festes Quinquennals

07/02/2024

Arriba el concurs de cartells de les Festes Quinquennals

Els propers 7, 8 i 9 de setembre, Vimbodí i Poblet acollirà les Festes Quinquennals de la Mare de Déu dels Torrents. Ara, la Parròquia de la Transfiguració del Senyor i la comissió de les Festes Quinquennals han convocat un concurs de cartells per les pròximes festes Quinquennals. El concurs és adreçat a tothom que hi vulgui participar major de divuit anys.

El premi serà un trofeu relacionat amb la Vila. Els originals hauran de presentar-se amb un pseudònim identificador escrit al darrere. Hauran d'anar acompanyats d'un sobre tancat, a l'interior del qual hi hauran de constar el nom i els cognoms, el correu electrònic i el telèfon de l'autor/a, així com la població de residència. A l'exterior d'aquest sobre hi haurà de constar el mateix pseudònim escollit per identificar el cartell.

Les obres podran presentar-se fins el 15 de març presencialment a l'oficina de l'Ajuntament en horari d'atenció al públic o per correu postal a la Parròquia (carrer de l’Església, 19). La resolució del concurs es farà pública durant la segona quinzena del mes de març. La comissió encarregada de seleccionar l'obra guanyadora estarà integrada per representants de la Comissió organitzadora i per professionals del món de les arts o del disseny gràfic.

Per a més informació podeu consultar les bases aquí.