Canvis importants de circulació al Carrer Major

25/09/2019

Canvis importants de circulació al Carrer Major

L’ajuntament informa els veïns i veïnes que a causa del perill real d’enderroc en què es troba l’antic convent de les monges ens veiem obligats a tallar la circulació de vehicles pel tram on es troba l’edifici, en un termini aproximat de 3 mesos, ja que els tràmits burocràtics amb els propietaris es troben en gestió i això comporta un temps mínim d’exposició.

La circulació del carrer major es veurà afectada i el tram que va de la plaça de les Roques a la plaça Major serà de doble sentit. Per tant, i amb l'objectiu de preservar la seguretat dels veïns i veïnes, queda prohibit aparcar a la plaça major i el carrer major i també es veu afectada la circulació al Carrer Joan Griñó, que passa a ser de doble sentit per entrada i sortida de veïns.

Des de l’Ajuntament us demanem civisme i comprensió veïnal cap a una gestió que s'ha dut a terme per tal de preservar la seguretat dels ciutadans.
Disculpeu les molèsties que aquesta gestió us pugui suposar.

Imatge: El carrer Joan Griñó, que passa a ser de doble sentit durant un període de temps per tal de preservar la seguretat dels veïns
(Autor: Josep Maria Potau)