Els més petits, protagonistes del Nadal

02/01/2020

Els més petits, protagonistes del Nadal

Il·lusió, regals i família. Les festes de Nadal són les festes dels més petits de la casa i, enguany, les activitats dedicades a ells han recollit una gran nombre de participació dels infants. Entre els actes que han rebut més bona acollida cal destacar el Caga Tió Popular, que es va dut a terme el passat 26 de desembre, a partir de les 12 hores, a la Sala 1 d’Octubre i que va recollir l’habitual entusiasme dels petits en descobrir els obsequis.

El Parc de Nadal ha estat una altra de les notes positives de les celebracions nadalenques al municipi. El conjunt d’activitats lúdiques adreçades als més petits va obrir els dies 27 i 28 de desembre al Pavelló Municipal, amb una gran oferta que va congregar a infants de la vila i també d’altres poblacions de la Conca de Barberà, que van acostar-se per gaudir de les propostes pensades per aprendre passant una bona estona.

I de les propostes per a passar una bona estona a la data més esperada d’aquestes festes. Mentre els més petits albiren amb il·lusió l’arribada dels Reis Mags, els nens i nenes que ho van voler ja han entregat les seves peticions al Patge Carter. L’acte es va dur a terme el diumenge 29 de gener i va ser l’ocasió esperada per a poder entregar les demandes a Ses Majestats, que es preveu que arribin, puntuals, el pròxim 5 de gener a partir de les 18 hores, quan faran l’esperada ruta pels carrers de la vila. Esteu preparats per la nit més especial de l’any?

Imatges Patge Carter: Josep Maria Potau