Es presenta ‘Dones de pedrís’, la primera setmana cultural de la dones Rurals de Vimbodí i Poblet

06/10/2023

Vimbodí i Poblet ha presentat la imatge de la primera setmana cultural de les dones rurals que viurà el municipi i que inclou diverses propostes i activitats. La presentació ha comptat amb la presència de l’alcalde Joan Canela, de la regidora Glòria Boqué i de Susanna Grau, que ha dissenyat el logotip que emmarca aquesta setmana.

El nom que engloba aquesta proposta cultural és 'Dones de pedrís', amb una doble simbologia: l’espai que omplien els carrers on es compartien coneixements, experiències, aprenentatges, confidències o converses lúdiques, entre iguals i entre generacions. El pedrís també representa la fortalesa de totes les dones de Vimbodí i Poblet.

La imatge, creada per la vimbodinenca Susanna Grau, representa la finalitat d’aquesta proposta, el compartir i recuperar aquest espai de dones.

Des del 14 al 22 d’octubre , hi haurà un seguit de propostes culturals relacionades amb la dona: exposicions, tallers d’autocura, de salut i de defensa personal, un cinefòrum amb la pel·lícula ‘Un cel de plom’ amb l’autora.