Festa de Cap d’Any al Pavelló Municipal

02/01/2020

Festa de Cap d’Any al Pavelló Municipal

El 2019 ha finalitzat i, amb ell, encetem un nou any que esperem que porti salut, energia i bons projectes. Amb l’objectiu de rebre el 2020 amb la màxima il·lusió, prop de 70 vimbodinencs i vimbodinenques es van aplegar per commemorar el canvi de data, en una celebració popular que es va dur a terme al Pavelló Municipal.

Els encarregats d’amenitzar la vetllada van ser el duet Melmelada Xou, que van posar ritme i música a un acte que va destacar pel bon ambient durant tota la vetllada i l’acollida popular.

“Aquest ha estat un any complicat, però encarem el 2020 amb molta il·lusió i molts projectes per a complir”, destaca l’alcalde, Joan Canela, que explica que la bona acollida dels actes festius d’aquests dies posa de relleu “el caràcter especial d’un municipi que sap tirar sempre endavant”.