Festa, gresca i disbauxa al Carnaval de Vimbodí i Poblet

07/02/2024

Festa, gresca i disbauxa al Carnaval de Vimbodí i Poblet

Vimbodí i Poblet hi arriba unes de les festes més esperades: el Carnaval. Tindrà lloc el pròxim dissabte 17 de febrer ala zona poliesportiva del municipi. Els veïns i veïnes gaudiran a la tarda del Carnaval infantil amenitzat pel grup Més tumàcat. A les nou del vespre es farà la crema de sa Majestat el Rei Carnestoltes, amb una foguera delimitada al camp de futbol.

Una de les cites que ja s'ha consolidat al municipi és el sopar popular. Hi haurà un entrepà de llonganissa, postres, aigua i vi. El preu són 8 euros i els tiquets es podran comprar a l'Ajuntament i a la llibreria Guixots fins al 14 de febrer. Ho organitza el Grup de Grallers i Geganters La Palanca. A dos quarts de dotze de la nit, hi haurà ball de Carnaval amb l'orquestra Millenium. I, a la mitja part, l'esperat concurs de disfresses on el pas per la passarel·la decidirà qui seran les persones guanyadores amb la millor disfressa en categoria individual, per parelles i per grups. Les inscripcions al concurs de disfresses es realitzarà durant la nit, al pavelló poliesportiu. La festa seguirà fins a la matinada amb DJ Jordi Sanyol.