Finalitza la millora del carrer de l'Església

12/12/2018

Finalitza la millora del carrer de l'Església

El carrer de l’Església s’ha reobert al pas dels vianants i els vehicles després de les obres de millora que s’hi han dut a terme, iniciades a mitjan de novembre. La reforma ha comportat la renovació de les canalitzacions i altres serveis de la via, i també de l’asfaltat, de tipus antilliscant per tal de garantir la seguretat dels vianants.

Les obres formen part de la remodelació de diversos carrers ‘de dalt’ de la vila, i compten amb el finançament del Pla d’Acció Municipal, el PAM, de la Diputació de Tarragona. Fins a la data, també s’han millorat el carrer del Mestre Manresa, el carrer de Menéndez Pelayo i el carrer de les Abraçades. La previsió es millorar tots els carrers de la zona amb vista a una major comoditat i servei per a la ciutadania.