Gràcies per tot, Maria Rosa!

14/05/2020

Gràcies per tot, Maria Rosa!

La tasca de servei a la ciutadania està plena de persones que, cada dia, treballen incansablement per ajudar als veïns i veïnes. El passat 30 d’abril es va acomiadar de les oficines municipals de Vimbodí i Poblet una de les treballadores més veteranes de la institució. Després de més de cinquanta anys de dedicació i servei, Maria Rosa Nadal obre una nova etapa amb la màxima il·lusió.

Durant tot aquest temps, la Maria Rosa ha demostrat que es poden atendre les peticions dels veïns i veïnes amb la màxima professionalitat i sempre amb un somriure, motiu pel qual des de l’Ajuntament de la localitat li fem arribar el nostre més sincer agraïment per la seva tasca, que ha estat vital per al bon funcionament del consistori.

Maria Rosa, tota la bona sort!