Inscripcions obertes a la quarta edició de la cursa ‘VIP de muntanya Sant Silvestre’

01/12/2023

El pròxim 30 de desembre de 2023 tindrà lloc la quarta edició de la cursa VIP de Muntanya Sant Silvestre, amb dos recorreguts que es desenvolupen majoritàriament per camins i pistes del Paratge Natural d’Interès Nacional de Poblet, al terme municipal de Vimbodí i Poblet.

La VIP de Muntanya ofereix dues rutes de participació: la cursa d’11 km, per a persones a partir de 16 anys i amb un desnivell de 625 m; i la cursa de 6 km i/o caminada, per a persones a partir de 10 anys i amb un desnivell de 286 m. A més, cada cursa compta amb diverses categories que seran premiades. Totes les persones participants majors de 18 anys rebran un obsequi.

La sortida i l’arribada de les dues curses es farà a partir de les 10 del matí des del Monestir de Poblet.

La VIP de Muntanya Sant Silvestre està organitzada per l'Ajuntament de Vimbodí i Poblet, amb el suport de Drac Actiu i l’Associació Esportiva Ekke, i amb la col·laboració del Museu i forn del Vidre de Vimbodí i Poblet, Garcia Vicent i Celler Vidbertus.

US PODEU INSCRIURE A: https://aeekke.com/inscripcions/formulario/cursa-vip-sant-silvestre-419