La fibra òptica arriba a un preu molt competitiu

05/11/2020

La fibra òptica arriba a un preu molt competitiu

El desplegament suposarà un salt qualitatiu en la capacitat i velocitat d'accés a Internet de totes les llars i empreses de la localitat

Durant aquest mes de novembre es completarà el desplegament de fibra òptica al municipi de Vimbodí i Poblet, un nou servei de connectivitat que permetrà que els veïns i veïnes del municipis puguin gaudir d’un salt qualitatiu en la capacitat i velocitat d'accés a Internet de totes les llars i empreses de la localitat, servei clau per al desenvolupament social i empresarial de la zona i els seus habitants.

El desplegament d’aquesta nova tecnologia a l’abast dels vimbodinencs i vimbodinenques s’ha dut a terme gràcies a l’acord de l'Ajuntament de Vimbodí, i el partner Einesa Cable, que fan possible el desplegament de serveis que ofereix l’operador de fibra òptica Adamo a la localitat.

Gràcies al desplegament, els veïns podran gaudir de l’Internet més ràpid del país, amb velocitat de 1.000 Mb de descàrrega i 300 Mb de pujada, a un preu molt competitiu. Per a l'obertura i llançament de la comercialització de la seva xarxa, els primers clients a contractar el servei d'Adamo gaudiran d'una oferta de llançament.

D’aquesta manera, el client pot contractar "Fibra FAST!" De 1.000 Mb per 34.99 euros / mes els preus inclouen l'IVA i la quota de línia. També pot configurar un paquet de serveis (Internet, telefonia fixa i mòbil) a la seva mida.

Sobre Adamo:

Adamo, amb seu a Barcelona, és un operador de vocació nacional, però amb un enfocament de negoci regional i local. Present en el mercat espanyol des de 2007, la companyia dóna prioritat a les àrees rurals i a les noves zones urbanes amb una alta densitat de població proporcionant la fibra òptica més ràpida del mercat (1.000 Mbps). EQT, que representa el 80% de Adamo, recolza el seu actual pla d'expansió, potenciat recentment amb 250 milions d'euros.

Gràcies a comptar amb infraestructura pròpia, a més d'Internet, proporciona als clients telefonia fixa i mòbil, així com serveis per al mercat empresarial i majorista.

Més informació a la pàgina web www.adamo.es i a Twitter: @adamo_es.