La piscina municipal de Vimbodí i Poblet ha encetat la temporada amb nova zona de bany infantil i més espai per al bar i la terrassa

25/06/2018

Les persones usuàries de la piscina municipal de Vimbodí i Poblet, oberta a primers de juny, gaudeixen enguany d’una millora en profunditat que ha canviat l’aspecte de les instal·lacions. Les reformes, dutes a terme per l’Ajuntament i pel concessionari de les instal·lacions, han representat l’eliminació de l’antiga piscina ‘petita’ i la construcció d’una nova piscina infantil a tocar de la gran. Al lloc on hi havia aquesta zona de bany s’ha ampliat la terrassa del bar i la zona de lleure. També s’han reformat els lavabos i els vestidors, i l’espai interior de bar s’ha reordenat i també ampliat.

La nova piscina infantil, té forma semicircular i una capacitat de 20m3, amb 45 cm de fondària. S’adreça a un públic d’edats més iniciàtiques, ja que els nens i nenes de major edat utilitzen des de fa anys la zona de la piscina gran que es va adaptar a les seves necessitats pel que fa a fondària. Aquesta piscina per als més petits substitueix la que es va construir fa més de 50 anys davant del bar, i que ara s’ha suprimit en quedar obsoleta. En aquest sentit, el vas de la piscina tenia pèrdues i el panell d’aigua havia quedat antiquat. El mur intern que la separava en dues zones, així com la dificultat per mantenir la supervisió, també han contribuït a la seva substitució. Tot plegat ha comptat amb una inversió de 21.000 € per part de l’Ajuntament, una quantitat que ha inclòs el canvi de tot el panell de tractament d’aigua per adaptar-lo a la normativa vigent.

Pel que fa a la zona de bar i terrassa, és ara més gran atès que ocupa la zona de l’antiga piscina ‘petita’. El canvi ha permès separar de forma clara les zones de bany i de restauració. Aquesta darrera s’ha equipat amb noves taules i tendals, a més d’un nou sistema de so i il·luminació per afavorir actuacions i festes en horari nocturn. Alhora s’ha dut a terme una important remodelació de la zona de treball del concessionari de l’equipament, ampliant la zona interior de bar i remodelant els lavabos i vestidors, una obra que ha anat a càrrec del concessionari amb el finançament de l’Ajuntament.

Des de la primera setmana de juny, la zona de bany de Vimbodí i Poblet també obre a la tarda entre setmana per facilitar que hi puguin anar els infants que ja fan jornada intensiva a l’escola.

Aquests en són els horaris:

De dilluns a divendres, fins al 15 de juny: de 16.00h a 19.00h

Cap de setmana 16 i 17: de les 10.30h a les 20.00h

A partir del 18 de juny:

De dilluns a divendres, d’11.00h a 20.00h.

Caps de setmana i festius, de 10.30h a 20.00h