La recaptació per La Marató a Vimbodí és de 5.074,88 euros

09/12/2019

La recaptació per La Marató a Vimbodí és de 5.074,88 euros

Aquest passat cap de setmana, el nostre municipi ha dut a terme un munt d'activitats per col·laborar amb l'edició d'enguany de La Marató de TV3, que enguany es duu a terme el 15 de desembre i es destinarà a recaptar fons per lluitar contra les malalties minoritàries.

En total, hem recollit, 5.074,88 €, a partir d’activitats tan riques i diverses com la Caminada per la Marató, celebrada l’1 de desembre, o el Bingo i la projecció de cinema al Foment, del divendres 6 de desembre.

El gruix d'activitats per recaptar fons es van celebrar aquest dissabte 7 de setembre, amb propostes com el Taller de Bosses, el Vermut i l'Urna Solidaris, el Contacontes, el Berenar Solidari, el Taller de Manualitats, la Ballada amb la Gegantona Piponeta, el Concert Solidari, el Sopar de Germanor i la Fotografia Solidària, que mostra l'esforç de tot un municipi per lluitar contra aquelles malalties més desconegudes.

Gràcies a tots i totes per construir un poble solidari i dinàmic.
El vostre esforç posarà un granet de sorra a moltes realitats injustes.