L'edició d'enguany del Vitrum s'ajorna a causa de l'emergència sanitària

26/08/2020

L'edició d'enguany del Vitrum s'ajorna a causa de l'emergència sanitària

A causa de l'increment de casos de Covid-19 al conjunt del país, i de les noves mesures establertes pel Govern de la Generalitat per tal d'evitar-ne la transmissió entre la ciutadania, l'organització de la Festa del Vidre Artesà de Vimbodí i Poblet, VITRUM (Associació VITRUM i Ajuntament de Vimbodí i Poblet) ha decidit ajornar la celebració d'aquesta festa fins a l'edició de 2021.

Des de l'organitzaciÓ VITRUM i l'Ajuntament de Vimbodí i Poblet considerem que aquesta mesura, tot i ser dolorosa, esdevé del tot necessària per evitar possibles contagis en una festa que, any rere any, atrau nombroses persones provinents d'arreu de les nostres comarques i del conjunt de Catalunya.

L'alternativa hauria estat adaptar l'edició d'enguany (programada per al 3 i 4 d'octubre) a un nou format, virtual o semipresencial, establint mesures estrictes d'higiene, aforament o circulació de visitants. No obstant això, les recents informacions sobre la incidència de la Covid-19 a Catalunya i les directrius restrictives del Govern en matèria sanitària obliguen a prendre la decisió d'ajornar el VITRUM d'enguany. Per seguretat i responsabilitat social.

L'organització continua treballant per tal que la gran festa del vidre català, amb sis edicions al seu historial, retorni amb força el 2021 per tal de continuar donant a conèixer arreu el vidre de Vimbodí i Poblet i el conjunt del nostre municipi. Al mateix temps, agraeix la col·laboració de tots els vimbodinencs i les vimbodinenques, els artistes vidriers, els paradistes i totes les persones que, any rere any, des de 2014, s'aboquen en la celebració d'aquest gran esdeveniment.

La flama de VITRUM continua ben encesa. Llarga vida al VITRUM!