Les caramelles de Veu de la Terra ressonen pels principals carrers del municipi

16/04/2020

Les caramelles de Veu de la Terra ressonen pels principals carrers del municipi

Aquesta Setmana Santa ha resultat diferent per als veïns de Vimbodí i Poblet que, tot i la situació de confinament derivada de la crisi sanitària de la per la COVID-19, han pogut gaudir d’alguna de les tradicions més arrelades del municipi.

D’aquesta manera, els veïns i veïnes van poder gaudir de la tradicional sessió de caramelles, a càrrec dels integrants de la coral Veu de la Terra, que el Diumenge de Pasqua es van difondre a través del sistema de megafonia municipal. L’acte es va dur a terme a les 12 del migdia i va servir per a gaudir d’aquesta trobada habitual dels veïns i veïnes del poble, adaptada a la realitat derivada de la crisi sanitària.

“Ha estat una gran iniciativa, que ha demostrat la vitalitat del teixit associatiu i cultural del municipi”, manifesten des del consistori municipal, que agraeix la tasca d’aquesta entitat -unida a altres de caire cultural i educatiu del poble- estan duent per ajudar als ciutadans i ciutadanes en aquest període de reclusió a la llar.