Mesures de prevenció pel Coronavirus/COVID19

13/03/2020

Mesures de prevenció pel Coronavirus/COVID19

En relació amb les mesures de prevenció contra el Coronavirus/COVID19 i seguint les recomanacions de la Generalitat de Catalunya, l'Ajuntament de Vimbodí i Poblet tanca l'atenció al ciutadà fins a nou avís. Podeu contactar amb els serveis de l'Ajuntament per via telefònica al 977878344.

Els tràmits es poden continuar fent al següent enllaç: https://www.seu-e.cat/ca/web/vimbodiipoblet/seu-electronica

També romandrà tancat al públic el Museu del Vidre de Vimbodí i Poblet.

Queda totalment tancat i prohibit l'accés al Centre Cívic, pavelló i parc infantil fins a nou avís.

A les mesures anteriorment anunciades i seguint el tancament de centres educactius que decreta la Generalitat de Catalunya, l'Ajuntament de Vimbodí i Poblet, tanca la Llar d'Infants a partir d'aquest divendres dia 13 amb una durada mínima de 15 dies.

Seguint les recomanacions de la Generalitat de Catalunya, recomanem que no es practiquin activitats de lleure, de caràcter cultural o d'altres que impliquin contacte d'alumnes.

També és recomana suspendre totes les activitats organitzades per entitats privades i esportives durant aquest període i que a nivell d'associacions es segueixen les mesures que han fixat les administracions.

Preguem que se segueixi l'evolució dels esdeveniments a través dels canals oficials i que no es difonguin informacions no contrastades o provinents de fonts no oficials.

L'Ajuntament de Vimbodí i Poblet vol transmetre, tot i les mesures adoptades, un missatge de tranquil·litat i recorda la importància de seguir les directrius de les autoritats i personal sanitari del país a qui agraïm especialment la seva tasca en aquests moments.