Participeu en La Marató de TV3 per investigació de la Covid-19

04/12/2020

Participeu en La Marató de TV3 per investigació de la Covid-19

L’Ajuntament de Vimbodí i Poblet se suma als actes solidaris de La Marató de TV3, que enguany es dura a terme el 20 de desembre i recaptarà fons per sensibilitzar i divulgar sobre la Covid-19 i s'apel·larà a la solidaritat dels ciutadans per sumar recursos que permetin avançar en la recerca que millori la qualitat i l'esperança de vida de les persones afectades per aquesta malaltia de gran abast.

Enguany l’objectiu de La Marató no pot ser més d’actualitat —tot i que hi ha moltes malalties que necessiten més fons per investigació— i, per aquest motiu, des del consistori municipal es preparen algunes activitats per a participar en aquesta activitat solidària.

Els vimbodinencs i vimbodinenques que vulguin participar ja en aquest acte solidari poden fer-ho de diverses maneres:

Una d’elles és participant en el sorteig que ha organitzat l’Ajuntament i pel qual es vendran tiquets durant aquests dies als comerços i botigues del poble. El sorteig es durà a terme  el pròxim diumenge 13 de desembre, en el marc de la Fira de Santa Llúcia que es durà a terme a la plaça Major de les 10 del matí a les 2 del migdia.

Així mateix, la venda de productes locals — calendaris, mascaretes i diversos llibres sobre la vila— que es trobaran a disposició en la parada municipal també seran íntegrament per a col·laborar amb La Marató.

D’aquesta manera, amb aquesta i altres propostes, l’Ajuntament de Vimbodí i poblet posa el seu granet de sorra per tal de lluitar contra aquesta malaltia, que ha estat una de les grans protagonistes de l'any que deixarem enrere i que ha suposat un abans i un després en el nostre dia a dia.

Entre tots i totes podem posar el nostre gra de sorra per a lluitar contra la Covid-19.