PROGRAMA COMPLERT: La Festa Major 2020 es durà a terme del 6 al 9 d’agost

09/07/2020

PROGRAMA COMPLERT: La Festa Major 2020 es durà a terme del 6 al 9 d’agost

Una Festa Major inclusiva, amb activitats adreçades a tota la família i, sobretot, segura. Aquestes són les màximes que regeixen el programa festiu planificat pels dies 6, 7, 8 i 9 d’agost, que s’han planificat tenint en compte les actuals mesures de prevenció que dicta la crisi sanitària.

“El nostre objectiu és que la seguretat es mantingui per damunt de tot, pel que hem organitzat activitats que permeten mantenir les distàncies de seguretat i en les que caldrà fer servir mètodes com l’adequada higiene de mans i la mascareta, entre altres”, recorden des de l’Ajuntament del municipi.

L’organització es reserva el dret a introduir les modificacions que siguin necessàries en el calendari d’actes per tal de preservar la salut i el benestar dels vimbodinencs i vimbodinenques.

CONSULTEU EL PROGRAMA COMPLERT EN EL PDF ADJUNT

Documents associats: