Subvenció Diputació de Tarragona: plagues urbanes i gestió d’animals domèstics abandonats

18/01/2024

La Diputació de Tarragona ha concedit a l'Ajuntament de Vimbodí i Poblet una subvenció per un import de 5.685,78 € com a concepte de plagues urbanes i gestió d’animals domèstics abandonats, convocatòria de l'any 2023.

Amb aquesta subvenció, el municipi ha pogut reduir la proliferació d’espècies plaga en zones urbanes que afecten a la salut pública, duent a terme les següents actuacions, entre d’altres:

- Servei de desratització en instal·lacions de les piscines municipals, clavegueram i zones conflictives de la població

- Servei de desinsectació i desinfecció bactericida en piscines i vestuaris, i desinfecció bactericida col·legi públic, època estiu.

També, gràcies a la col·laboració amb l’associació Vimbodí Pets, s’ha pogut portar a terme:

- l’esterilització de colònies de gats.

- la recollida i transport de gossos abandonats.

- la compra de gàbia.

- Menjar per les colònies de gats i els gossos abandonats.

- Desparatitzacions.