Vimbodí i Poblet acollirà una nova edició de la Fira de Santa Llúcia

27/11/2023

Vimbodí i Poblet acollirà una nova edició de la Fira de Santa Llúcia

L’Associació de Famílies d’Alumnes de l’escola Mare de Déu dels Torrents organitza, un any més, la Fira de Santa Llúcia. A les portes de les festes nadalenques s’hi podran trobar diferents parades d’artesania local, alimentació, objectes de regal, de decoració…

Aquesta tradicional Fira tindrà lloc el dissabte 16 de desembre, de les deu del matí fins a les dues del migdia a la plaça Major. També, hi haurà una urna per la Marató de TV3 i a dos quarts d’una del migdia es farà un vermut solidari.

INSCRIPCIONS DE PARADES

Les inscripcions per a les parades es poden realitzar fins el dia 8 de desembre omplint el formulari. Es pot entregar a l'Ajuntament de Vimbodí i Poblet o enviar-ho a ampavimbodi@gmail.com. A l'Ajuntament també trobareu el document imprès.