VIMBODÍ I POBLET ENCÉN ELS LLUMS DE NADAL

07/12/2023

VIMBODÍ I POBLET ENCÉN ELS LLUMS DE NADAL

Dimecres 6 de desembre de 2023, a les 18.30 h, els vimbodinencs i les vimbodinenques es van aplegar a la plaça Major per donar inici a les festes de Nadal i realitzar l'encesa de llums oficial.

Enguany, la tria de les persones que encendrien les llums es va fer per mitjà d'un sorteig entre l'alumnat de la llar d'infants i de l'escola que es trobessin a la plaça en aquell moment. Les guanyadores del sorteig van ser la Zahara i la Sara, qui després d'un compte enrere amb els carrers foscos, van prémer el botó d'engegar i així van il·luminar el municipi.

Tot seguit, l'alcalde Joan Canela, va donar lloc a la segona part de l'acte: decorar l'Arbre dels Desitjos municipal, penjant-hi unes boles de paper que tothom va poder decorar amb antel·lació o escriure-hi el seu desig a la mateixa plaça. Aquest arbre presidirà l'entrada de l'Ajuntament durant totes les festes.