Portada > Notícies COMENÇA L’OBRA DE...

COMENÇA L’OBRA DE RENOVACIÓ DELS CARRERS DE DALT

Mitjançant acord de Junta de Govern, el 21 de juliol de 2017, la Diputació de Tarragona va concedir una subvenció de 92.06,88€ del Pla d’Acció Municipal 2017 per finançar el 95% del projecte de “renovació dels carrers de dalt” presentat per l’ajuntament de Vimbodí i Poblet. Durant primera certificació d’obra, de 18.754,83€ han finalitzat les obres de millora del subsol i del paviment al carrer del Mestre Rebull, que han permès substituir els serveis soterrats d'aquest carrer, que a part de ser un accés central cap als diferents carrers 'de dalt', és especialment important perquè recull interiorment una part destacada del clavegueram i altres canalitzacions públiques provinents de les vies més altes. Pel que fa a la superfície, el paviment carrer del Mestre Rebull s'ha reformat sense perdre el seu característic i singular terra empedrat, si bé ara l'actual és nou i també antilliscant.